מה הופך תכנון מסחרי להצלחה עסקית?
בעולם המסחרי, חוויית הלקוח היא לב ההצלחה.
כאדריכלית ומעצבת פנים, אני מתייחסת לכל שלב במסע הלקוח בתוך החלל כהזדמנות ליצור רושם חיובי, להקל על תהליך הרכישה ולחזק את הקשר עם המותג.
בפוסט הזה אחלוק אתכם את העקרונות שלי לתכנון המסחרי.
כשאני מדברת על חווית הלקוח באולם המכירות, אני לא מתייחסת רק לאינטראקציה עם נציג המכירות, אלא לכל היבט פיזי וחושי שהלקוח חווה מהרגע שהוא דורך בפתח הדלת ועד שהוא יוצא.
תכנון נכון יוצר מסע זורם, אינטואיטיבי ומהנה המעודד רכישה ומותיר זיכרון חיובי.
מסעו המעוצב של הצרכן
1.הכניסה לאולם והרושם הראשוני
זהו הרגע שבו הלקוח מחליט אם הוא נשאר או ממשיך הלאה.
-
סף כניסה מזמין
-
אזור הסתגלות
-
תאורה מתאימה
2. הניווט האינטואיטיבי
תפקידי הוא לתכנן את התנועה בתוך האולם כך שתהיה טבעית, ברורה ומזמינה.
-
שבילים רחבים וברורים
-
הכוונה ויזואלית
-
מניעת "מבוי סתום"
-
פינות מנוחה
3. יצירת רצון לרכישה
כאן המוצרים "מדברים" עם הלקוח.
-
היררכיה וסיפור
-
תצוגה חושית
-
אינטראקציה והתנסות
-
קריאה לפעולה
4. סיום חיובי
-
אזור הקופה הוא הרגע האחרון של האינטראקציה הפיזית המשמעותית וחשוב לי שהלקוח שלכם יסיים את החוויה בנימה חיובית.
-
נגישות ונוחות
-
פרטיות
-
אפשרות לקניות משלימות
-
פרידה נעימה